sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Weekend

Perjantaista vielä vähän eka. Aamulla suunnattii M:n ja lasten kanssa K:n koululle ottaa koulukuvaa.. Onhan ne söpöjä, oikeita kuvia odotellessa..

IMG_3197

IMG_3199

IMG_3200

Siitä sitten eläintarhaan, vaihteeks, missä nähtii M:n kaveri ja sen pojat, siellä sit leikittii ja kierrettii eläimiä, ei mitää erityistä siis. Eläintarhasta tultii kotii, M:n kaverin pojat tuli sit siihe meille, mut ihana, ku K ja A nukku, ni M sano mulle, et voin ottaa ihan rennosti, et "mun" lapset nukkuu, et "hänen" lapset on vaa hereillä! Oli ihanaa, mä sit vaa olin, kunnes A heräs, sit olin vähän aikaa A:n kans ja sit olinki off.

Hengailin ja tein jotain täällä niin, että taas oli kiire. Mä vihaan sitä, et tääl en oo ikin missää ajois vapaa-ajal, et aina juoksen kellon kaa kilpaa.. Nytki, mulla olis ollu reilu tunti aikaa pakata kamoi, ku oltii menossa Annalle yöks, ni ei, ku pitää pakata viimesen 15 min aikan, ku pitäs olla jo menos.

Noh, menin hakee siitä sitte Tiian ja suunnattii auton nokka kohti Puyalluppia (ei mitään käryä, et miten toi sanotaan). Oltiin ilmottauduttu sinne, kun meijän Portlandin juoksutapahtuma peruutettiin, nyt vaa yritetään saada rahoja takasin sieltä!

Osallistuttiin siis sellaseen juoksutapahtumaan, kun Cosmic run, eli juostiin pimeällä 5 kilometrii, sit siellä matkan varrella oli sellasia pisteitä, missä meijän päälle heitettiin eri värisiä väripuutereita. Tässä kuvia, en osaa paremmin selittää, eikä nää kuvatkaa nyt mitää parasta luokkaa oo!
IMG_3219

IMG_3220

IMG_3224

IMG_3257

IMG_3301

IMG_3298

IMG_3295

IMG_3280

IMG_3284

Sieltä ajeltii tosiaa Annalle, missä sit käytii suihkus ja kaikkee, ni myöhäseksihä se meni! Kello tais olla lähempänä kahta, ku päästii nukkuu vihdoin.. Onneks aamulle ei tarvinu laittaa herätyskelloa!

Aamulla, seiskan aikaa Annan hostpojut pelaa jotain jalkapalloo siin Annan oven takana.. Jes, mahtavaa! No ei, kyl pojat sit siit lähti tekee jotain muuta ja mä ainaki nukahin uudestaa, sit kympilt mä nousin vihdoin sängystä, ylläri, et mä olin se, joka nukku pisimpää!

Siitä sit aamupalaa naamaa ja talosta ulos! Suunnattii kattomaan snoqualmie fallsei, mitä mä en ollu viel nähny. Sato vettä, ei ollu mikää kiva ilma, mut tulihan seki nyt nähtyä ja onhan se hieno! Kesällä varmaa pitää mennä kattoo uudestaa, vois olla viel vähän kauniimpaa..

IMG_3309

IMG_3313

IMG_3314

Sitten outleteille kiertelee, vaihteeks.. Mutta, nää oli uudet outletit, missä mä en oo aikasemmin käyny! Paljoa ei onneks tullut osteltua.

Annan ja Tiian piti tehä töitä lauantai-iltan, joten mentii takasin Annalle, napattii auto sieltä ja heitin Tiian kotii. Tulin kotii just sopivaan aikaa, ku hostit oli just lähös ravintolaa syömää, ni liityin niiden seuraan sitte. Käytii siis täs yhessä lähiravintolassa syömässä pizzaa, mut siellä on ehk parhaat pizzat, mitä oon täällä syöny!

Kotona sitte eksyin netflixin ihmeelliseen maailmaan, aloin kattoo 90210 sarjaa alusta! Oon joskus kattonu sitä, mut nyt aattelin sit kattoo kaikki kaudet. Myöhäseks meni.

Sunnuntaina täällä juhlittii pääsiäistä, luulen, ettei meijä pojil ollu mitää munienmetsästyst täs aamulla, niinku monilla oli ollu. Et me kaikki laittauduttii vaa hienoiks ja lähettii näiden yhtien kavereiden luo, oltiin siellä ajoissa, kun noi oli luvannut auttaa.

IMG_3324

IMG_3331

IMG_3332

IMG_3333


Nää oli järjestänyt siis pääsiäis-brunssin, oli kyl ihan kiva kokemus, siellä oli paljon ruokaa ja ihmisiä. Onhan se tietty aina, et ku ei tunne ketää, ni on siel ulkopuolisen vähän. Tosiaan, tuolla noiden kavereilla oli sit järjestetty egg hunting kaikille lapsille ja siellä ne sit temmels pihalla ja etti munia.

Anna ja Tiia tuli sit jossai vaihees nappaamaa mut siitä ja mentii meille, vaihoin vaatteet ja jumituttii vähän tähän. Saatii me sit ittemme ylöski ja lähettii sellasee puistoon, ku Seward park. Siellä oli tosi kaunista ja käveltii siellä ympäri ja päädyttii sit istumaa penkille ja juoruilee.

IMG_3347

IMG_3350

IMG_3352

IMG_3358

IMG_3360

IMG_3362


Käytiin myös mun lähirannalla, ennen ku tultiin tähän meille, missä ilta venykin lähemmäks puolta yhtätoista vaan jutellen. Mulla alko kauhea päänsärky, niin nyt on aika mennä nukkuu, kelloki on jo vaikka mitä!!

IMG_3365

IMG_3366


- Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti