torstai 24. huhtikuuta 2014

KE-TO

Heipä hei! Täällä taas..

Keskiviikkon aamu oli ihan hirvee.. Pojat oli ihan sekasin, mikää ei toiminu, M istu tietokoneel viereises huonees, mä kannoin A:ta toises kainalos ja yritän saada pojat samal kuuntelee mua ja plaah.. Siis toi meijä kuus vee, ni se on tosi pitkä, se on ehk 150 senttii jo, aika lähelle, ni se on tosi iso, mut se käyttäytyy, kun kuus vuotias pahimmillaan.. Se on siis edelleen todella lapsi, vaikka näyttää paljon vanhemmalta, ni mä en tiiä, mitä mä teen sen kanssa!

Tosiaa, se äiti vihdoin puuttu siihen ja otti A:n, ni pääsin lähtee poikien kanss! Mut en ymmärrä, ku se ei oo tällästä, ku se äiti ei oo paikalla, ni siks tää onki paljon raskaampaa mulle.. Sit ku päästii ovest ulos, ni oltii jo myöhäs K:n koulusta, ni sit N päättää viel lyyä mua. Ekaa kertaa se löi mua, se oli siis niin vihanen, ettei pystyny pitää tunteitaa aisois.. Noh, olin mäki sit vihanen, N alko vaa itkee, et älä kerro iskälle, et unohan sen helposti ja nii.

Nää lapset siis pelkää sitä, et iskälle kerrotaa, ku se iskä on ainut, joka saa nää aisoihin oikeesti! En tiiä, et tietääkö se isä vieläkää, mut M:lle kerroin, ni se oli ihan raivona sille pojalle..

Siit tosiaa mul oli vaa A. Lähettii aika pikasee A:n kans sit mun training schoolin huonekaverin Stephanien luo, kuka on mun kans nyt samal kuntoilukurssil ja sillä on vaan vauva, muttei oo tullu aikasemmin nähtyy lasten kanssa! S:n vauva on reilun kuukauden A:ta nuorempi ja kyl sen huomas, mut super söpöi ne oli yhessä, kun leikkivät..

IMG_3394


IMG_3397

IMG_3406

IMG_3410

IMG_3413


Helppo päivä siis, kun vauvat vaa leikki ja me vaa juoruiltii.. Niil oli myös supes hienol paikal talo ja se oli aika uus myös, ni se oli sit tosi hieno!

IMG_3409


Tultii kotii, A nukku vähän, mut huonosti, ni sitten ku neiti heräs, ni päätin lähtee kävelylle rattaiden kans. Se oli hyvä idea, kunnes alko sataa vettä, haha.. Siellä mä vesisateessa lenkkeilin reilu tunnin, oli kyl ihanan raikas ilma ja sillee, ei siel kumminkaa kylmä ollu, ni ei se sade nii pahasti haitannu! A:ki nukahti rattaisii, ni elämä hymyili.

IMG_3421

IMG_3422

IMG_3423


Koulun jälkee N tuli kyllä nii nöyränä poikana pyytää multa anteeks, et oli vissii äiti pitäny puhutteluu autossa..

Olin off, kävin suihkus, melkee heti Tiia tuli tähän, syötii dinnerii mun perheen kans ja sitte Anna tuli tähän. Täällä me sit istuttii mun huoneessa ja juoruiltii ja juteltiin syntyjä syviä.. Nää oli jo päättäny kerran, etteivät extendaa, mut nyt ne on taas alkanu pohtii, et mitä jos.. Sitä me sit pohdittii täällä, odotan sitä päivää, ku se päätös on lopullisesti tehty, sitä ei varmasti tuu ennen sitä, ku lentopäivä toiveet pitää ilmottaa!

Mut sit tosiaa jutut oli sitä luokkaa, et huh.. Ikinä ei voi tietää, et jos myöhästyy junasta, ni siinä edellisessä junassa olis voinu olla se sun elämän mies tai sit jos onki ajois siel junassa, ni se sun elämäs mies vois olla siel seuraavas! Mun ei kyl toivottavasti tarvi ettii sitä junasta, mut kuitenkii, juttujen laatu oli tätä..

Mä myös aloin pohtii mun opiskelui ja mitä ihmettä mä teen mun elämäl, ni mä aloin vakavasti harkita sitä, et jos hakisin yliopistoo vuoden pääst keväällä, en nyt ihan varmasti viel tiiä, et mitä, mut jotain kasvatustieteit varmaan. Enkä mä sillä ainakaa mitää menetä, et haen! Ku amk:s en pääse ees pääsykokeisii, ku mul on nii huono todistus. En kumminkaa lähihoitajaks haluu jäädä, vaikka töitä varmasti oliskin. Meen myös korottaa ainaki enkkua ens kevään kirjotuksiin, heti kun täältä tuun, ei se siit A:sta voi ainakaa huonommaks mennä tän vuoden jälkee.

Tänään torstaina, oli hirveetä säätöä sitte tän pienemmän kans, K ei suostunu tekee mitää ja kaikki oli huonosti, mut onneks N oli sit lähteny isänsä kans jo aikasin, ni mul ei ollu, ku K ja A, mikä olis ollu helppoa, jos se M ei olis ollu taas pyörimäs siin ympyrää.

Lähettii sit Josen luokke playdatelle lasten kans, siel oli mun lisäks kolme muuta au pair-TYTTÖÄ, lapsineen. Leikittii siin sisällä ja sit mentii puistoo. Kerettii olee siel ehkä puol tuntii, ni alko sataa vettä, sais tää vesisade jo loppuu!

Sisäl leikittii viel hetki, kunnes lähettii kotii päikkäreille, lapset söi ja kävi nukkuu, mä vähän siivoilun ja sit menin lepäilee.. Kolmelt olin off, ku isovanhemmat tuli tänne, lapset edellee nukku, mä vaa tulin mun huoneesee ja nukahin melkee heti! Nukuin jonku tunnin ja oli kyl heti parempi fiilis, ku sai nukuttuu.

Sit juttelin facetimes suomee, oli kyl taas tosi ihana jutella!! Ja siitä sit suuntasin mihinkäs muualle, kun kuntoilukurssille, haha.. 3 viikkoa takana, 7 edessä! Kyl täst selvitää, haha.

Kotona taas ajoissa ja nyt makoilin tääl sängyl jo ennen ysii, se täs on hyvä puoli, ni tulee oltuu ainaki kahten päivän viikos suht ajois tääl koton ja aina voi yrittää käyä myös ajois nukkuu.

Tässä tältä erää, hyvää yötä ja huomenta!

- Hanna

3 kommenttia:

  1. Jos en nyt heti kohta mee nukkumaan niin viikonlopun aikana toi juttujen taso vaan huonontuu...:D

    VastaaPoista
  2. Jooooo vieläkin hereillä ollaan ;DD ei moro..;D

    VastaaPoista