sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Frozen and outlet mall

Perjantai-iltana käytii tosiaa nukkuun jo yheltätoista ja heräsin kympin aikaa viimesen kerran.. Tiia raukka oli heränny jo puol kasilt, hups! Sit syötii aamupalaa ja taidettii lähtee ostaa jotain herkkuu kaupast, ku sato vaa vettä, vaihteeks..

IMG_2654

IMG_2656


Sit Tiia katto sen ipadilt täydellisii naisii ja mä omalt gossip girlii, haha... No sit mä skypettelin Millan kanssa siinä välissä kanssa, oli kivaa!!

IMG_2652
Tuli ihan mummo ja pappa mielee!!

Eipä me mitää muuta siinä tehty, sit jossai vaihees lähin viemää Tiiaa kotii, ku sen piti mennä töihin ja mä tulin takasin kotii, N teki jamaikalaist ruokaa, oli kyl hyvää, must on outoo, et kaikki ruoka on mun mielest nykyää hyvää tai syötävää, hah.. Sit jäin perheen kans hengailee tähän alakertaa, näil oli tarkotuksen pitää leffailtaa ja M sit ehdotti, et katottais frozen, ku mä en sitä oo viel nähny!!! Ja oli kyl hyvä mun mielestä, vaikka vaa piirretty onki, mut silti..

IMG_2658
Eka siideri kolmee kuukautee, oli kyl hyvää ..
Sen jälkee sit tulin yläkertaa ja taisin melkolail käydä nukkuu.

Aamul soi herätyskello 10, mihin sit heräsin, et tuli toiset noin 11 tunnin unet. Mä kyl kaipasin noita unia, heti oli parempi olo tänään, et ehkä uni ja Tiian ihmepillerit on auttanu!

Siinä sit laittauduin, söin aamupalan ja lähin ajaa Tiialle.. Nappasin Tiian kyytii ja lähettii ajaa outleteille.

Siitä ei varmaa iha hirveesti oo sanottavaa, huippu hauska päivä ollu ja naurettu on ihan kippurassa koko ajan ja ostettu ihan hirveesti kaikkea, mut en kadu mitään ja kaikkeen, mitä ostin, ni oon tyytyväinen!

Kyllä tuli sovituskopisssa äitiä ikävä, ku suomessa oli yö, ni ei voinu kysyy äitin mielipidettä!! Mut kiitos mun makutuomareille, teki menitte paremman puuttees, haha..

IMG_2710

IMG_2707

IMG_2704
Valkoset jäi kauppaa..
IMG_2702
Mä ja meijän kassit!
IMG_2701
Tiia ja Tiian ostokset!!

Tässä vähän kuvia mun ostoksista, jos jotakuta kiinnostaa :
IMG_2679
Guessin toppi ja caprit
IMG_2682
Guessin shortsit
IMG_2684
Guessin shortsit
IMG_2686
Guessin mekko
IMG_2688
Guessin mekko (tost en saanu yhtää hyvää kuvaa, näyttää liven paremmalt)
IMG_2690
Tommy hilfigerin paita ja niken shortsit
IMG_2691
Adidaksen treenipökät
IMG_2693
Tommy hilfigerin mekko
IMG_2694
Guessin paita ja legginssit
IMG_2696
Tommy hilfigerin takki
IMG_2697
Converset ja vanssit!
IMG_2698
Guessin balleriinat ja tommy hilfigerin sandaalit
IMG_2699
Nine westin laukku
 

- Hanna

10 kommenttia:

  1. Haha voi meitä ;DD
    Mutta toi takki oli hyvä ostos , on tosi kivan näköinen :)
    Ja siis joo on noi muutkin :D nyt on taas vaatteita vähäks aikaa ;)

    VastaaPoista
  2. Ihania noi kengät ! :D ja tuo laukku ja vaatteet.. Hirvee shoppailuinto isli nyt :DFrozen on aina hyvä, nimimerkillä oon nähny sen neljä kertaa.. XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitti :)

      Joo, oli kyl sen arvonen, et voi joskus kattoo toistekin!

      Poista
  3. Mulla on samat Guessin ballerinat <3

    VastaaPoista
  4. Hei mitä ihmettä oikeesti!! Vähän överit jo!!:D oot ihana, meitä ei voi laittaa sit kyllä yhtäaikaa kauppaan! Ps. Noi mekot käy hyvin Meksikoon!;) XXX

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sanoin, et tuhlasin paljon :D hups..

      Meksikoo ootelles ;))

      Poista
  5. Ohhoh, säpäs oot shoppaillu :P sul ei oo varmaa sit takas tulles enää tilaa laukuis tuua mulle yhtä parii conssei ku on kamaa ihan omasta takaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, ne conssit on mahollist saada jo toukokuus, voin laittaa meijän porukoiden mukaan :D ku sit, ku Tuun takas, ni on tosiaan tot tavaraa omastaki takaa!!

      Poista