tiistai 31. joulukuuta 2013

Only one week to go!!

Huhhuh, ei mulla varmaa muuta tärkeetä tässä nyt ookkaa, viikon päästä oon koneessa!

Pakkailui on jo pikkuhiljaa täs aloteltu, mut siitä oon aatellu tehä iha erillisen postauksen..

Kirjotan tätä nyt puhelimel, ni en yhtää tiiä, miltä tää tulee näyttää, mut toivottavasti täst jotai tulee.

Sitte sain tänää tälläisen paketin äitiltä, tiesin että tää on tulossa ja tässä tää nyt on (osa on siis mun omia rahoja ja osa lahjaks saatuja):



 

Oikeesti yritin kirjottaa tätä jo eilen ja siitä ei tullu yhtää mitää, ni tää teksti on nyt päivän jäljessä, mut ei täs nyt mitää tärkeetä ookkaa!!

Perehdyin eilen Flickr:n ihmeellisee maailmaa ja se onki aika kätevä!! Oon täs blogin kirjottamises vuoden päästä jo haka, haha..

Eilen tein sit jotain noit tehtäviä, mitkä pitäs tehä ennen sitä koulua siel new yorkissa!




Sitten mulla oli läksiäiset lauantaina, mut teen niistä erillisen postauksen, kunhan saan kuvat niistä!

Oikeesti enää kuus päiväää!!!!

- Hanna  

7 kommenttia:

  1. Mullaki enää pari viikkoo lähtöön ja en tiä miten päin pitäis olla! Apua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenki tosi epätodellista!! :) mut eiköhän tää tästä!

      Poista
    2. Jep, tosi vaikee ajatella että lähtee vuodeks pois!

      Poista
    3. Niinpä, must tuntuu, et mul olis asiat tääl just nii hyvin, ni miks mun pitää täält lähtee pois :D mut tiiän, et mun on tehtävä tää, muuten kadun sitä myöhemmin, jossen lähtis! :)

      Poista
    4. Mä oon ajatellut myös, että jos vaan yhtään on sellanen fiilis että haluaa lähtee, niin ehdottomasti! Muuten sitä katuu myöhemmin, niinkun sanoit! :)

      Poista
  2. Pikkuvinkki; noita kirjan tehtäviä ei edes katottu;) koko kirjaa ei edes tarvittu haha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, okei kiitti :) en mä kyl hirveesti oo niist ressannukkaa, kaikest muust kyllä!

      Poista