sunnuntai 18. elokuuta 2013

Voihan video..

Elikkäs, jotka on lueskellut tätä pitempää, niin muistaa varmaa kuinka suuri murheen kryyni au pair -video mulle oli silloin aikoinaan, noh, nyt oon taas taistelemassa tän videon kanssa, koska
 a. se mun eka video on tehty ennen mun valmistumista, ni se on vähän vanhalla tiedolla tehty.
 b. se mun eka video on ihan hirveä! En ymmärrä, miten oon hyväksyny sen itekkää joskus, mähän oon siitä tosi totinen ja paasaan vaa jostai turhasta ja ääh..

Noh nyt on kova yritys saada se videoki tehtyä vähä ripeämmin, ku viimeks, silloi siihen meni varmaa oikeesti useampi kuukaus.

Ja sit tähän vähäse viel cultural caren ylistystä, niil oli tosi hyvä sellai esimerkki video juttu ja siin oli ohjeit videon tekemisee, ni se oli must ihan hyödyllinen! 

JA joo, saatan olla ehkä hieman vaativa, ku ei muutenkaa hirveesti oo ideoita, ni sit ku haluisin viel sellasen videon, mikä erottuis joukosta, et se olis jotenki erilainen..



Sitten vielä, se perhe ei ikinä ottanu muhu mitään yhteyttä ja se oli hävinny mun sivulta, se ei sitten vaa ollu mun perhe ja uutta odottelemaan (: ja videon tekoa jatkamaan!

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti