torstai 16. toukokuuta 2013

23.5.

Joo, no nyt on sovittu mulle haastattelu aika, mun haastattelija pahoitteli, kun sillä kesti vastaa.. Ehkä mä kuulostin jotenki yli-innokkaalt tai jotain siin mun sähköposti viestissä, mut nyt kuitenkin, saatiin sovittua kummallekin käyvä päivä, joka tosiaan tuolla otsikossa jo on eli 23.5.. Huhhuh, tuntuu, et sinne on viel viikko, mut uskon kyl et se viikko menee todella nopeesti, enkä oo yhtää valmistautunu! Kiitos lukijani, oon saanut hyviä vinkkejä teiltä, et miten se käytännös menee ja ehkä mäki selviin, ku ootte muutkin selvinneet (:

Sitten vielä ei niin auppari asiaa, jännitän hirmusesti, mitä kirjekuori koululla tuo huomenna tullessaan! Elikkäs, ylppäreitten tulokset tulee huomenna ja niitä odotellen, oon saanut kauheen stressin mun juhlista tähän päälle..

Ei mulla varmaan muuta, jossei mitään suurempaa tule, niin viimeistään haastattelun jälkeen tänne varmasti tulen jotain kirjotteleen!!

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti