maanantai 25. helmikuuta 2013

Ajatuksia

Ei oo kuulunu järjestöstä mitään, mutta kai se oli ihan oletettavissa, kun aikaisimpaan lähtöpäivämäärääni on kumminki viel joku 5 kk ainakin. Jotain pitäis saada tehtyy ton hakemuksen eteen, mutta en tiiä, en osaa..

Jostain pitäs alkaa kyselee suosituksia ja ainakin sitä videota alkaa väsäilemään! Mua jännittää se videon tekeminen, ku se kertoo ihmisest aika paljon, ettei sit anna itestään väärää kuvaa siinä videolla. Video tosiaa saa olla max 3 minuuttii pitkä, mutta siinähän kerkee antaa jos jonkinlaisen ensivaikutelman.

Rikosrekisteriote tuli (oli puhdas, yllätys :D en oo siis sekaantunu lapsii tai mitää) ja sen oon saanut lisättyy online-hakemukseenkin jo, ajokortti ja passi pitäs skannata, et ne sais kans lisättyy kans tonne sivulle.

Nyt on vaan sellanen fiilis, et äkkiä pitäs saada kaikkea tehtyä, et tää homma etenis ja pääsisin pois täältä! En haluu olla suomessa, haluun päästä toteuttaa mun unelmaa. Kyl mä sit tuun takasin sen vuoden jälkee, et ei pelkoa (iskän tiiän ainakin sitä jännittävän).

Voi kun nää kuukaudet menis nyt nopeesti, saisin hoidettuu ekana kaikki kirjotukset ja muut kouluhommat pois alta ja samoin tän hakemuksen ja sit tulis kesä ja työt ja syksy <3

Outoo, et mulla ei oo mitää suurempaa epäröintiä tän lähdön kanssa, vaan oon ihan varma, et tää on se mun juttu. No joo, kyl mul kerkee ne viimehetken jännitykset ja epäröinnit varmasti tulee, ku tää etenee.


- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti