torstai 1. tammikuuta 2015

Vuoden 2014 viimeiset päivät..

 Maanantaina N meni campille, joten mulla oli vaan A ja K. Nähtiin Amandan, Annan ja lasten kanssa greenlakessa, oli aika kylmä päivä, mutta ei satanut! 




Illalla päätettiin 30 minuutin varauksella, että mennään katsomaan elokuva into the woods. Tykkäsin kyllä, mutta ei ollut yhtään sellainen kuin oletin. Vähän outo elokuva ja tuntu ehkä vähän liian pitkältä..


Tiistaina mulla oli kaikki kolme lasta ja me mentiin eläintarhaan Amandan ja lasten kanssa. Oltiin suurinosa ajasta sisällä leikkimässä. Myöhemmin mentiin kylläkin vielä leikkipuistoon, mikä on siinä vieressä. Pojat pelasivat ihan innoissaan amerikkalaista jalkapalloa yhden pojan ja hänen äidin kanssa. Helppoa mulle! 



Iltapäivällä kaikki ottivat päiväunet ja kaikki oli helppoa. Pelattiin Muumi-muistipeliä K:n kanssa ja sitten pelasin monopolyy Wii:llä N:n kanssa.

Illalla en tehnyt mitään, mulla oli vatsa tosi kipee ja se on edelleen tosi outo, et siihen alkaa sattua aina yhtäkkiä ja tosi paljon, mut kaikissa asennoissa se ei tunnu, eikä kokoajan! 

Keskiviikkona olin töissä, otettiin suunnaksi aquarium. Oli tosi kiva aamupäivä, kun pojat käyttäyty hyvin ja N oli oikeesti kiinnostunut, mitä siellä on. Siellä oli scavenger hunt eli? Siis sellainen, että lapset saavat paperin ja siinä oli kuvia eri kaloista ja heidän piti löytää ne kaikki kalat. Musta oli ihan hauska!








Aquariumin jälkeen käveltiin hostäidin toimistolle.. Ei olis varmaan ihan jokainen lähtenyt kävelemään kolmen lapsen kanssa sitä matkaa, pelkkää ylämäkeä! Mutta hyvin meni, A nukahti rattaisiin ja pojat ihan reippaasti kävelivät, oli taas jotain uutta ja erilaista, niin he tykkäsivät! 


Hostäiti tuli meitä vastaan, käytiin ostamassa kaakaot pojille ja mentiin hostäitin toimistoon. Outoa, ku siellä ei ole minkäänlaista yksityisyyttä, se on yhtä isoa huonetta, mikä on vähän eroteltu sermeillä, mutta ei nekään oo korkeita. 

Myöhemmin lähin hakemaan autoa ja tulin hakemaan lapset ja hostäidin kyytiin. 

N lähti äitinsä kanssa ja mä menin laittaa A:ta ja K:ta nukkuu! 

Olin vähän kuin off, mutten kuitenkaan. 4.30 olin off ja nyt alkaa kello olla aika paljon, niin kirjoitan uudenvuoden juhlinnasta erikseen! 

Mukavaa viikonloppua! 

- Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti