maanantai 6. lokakuuta 2014

Viikko.

Aika lentänyt kuin siivillä, siitä on melkein viikko kuin viimeksi kirjoitin! 

Keskiviikkona perus työpäivä, en edes muista, että mitä tehtiin. Illalla näin Amandaa, käytiin panera breadissa syömässä ja ostettiin Amandan pienelle host tytölle synttärilahja. 





Torstaina käytiin lasten ja Amandan kanssa aquariumissa, tässä vähän kuvia sieltä..





























Torstai iltapäivän välipala.



Illalla hengailin muistaakseni vaan kotona ja kattelin netflixiä ja parantelin itseäni, oon kyl edelleen kipee vähän, eikä viikonlopun riennot varmaan auttanut yhtään! 

Perjantaina perus työpäivä, vaihteeksi. Tää arki tääl rullaa samalla rutiinilla nyt päivästä toiseen! Tykkään mun nykyisestä työjärjestelystä, Tiistain jälkeen tuntuu, että koko viikko on jo melkein ohi, kun on enään yksi päivä kahden lapsen kanssa.. Sitä tunnetta on vaikee selittää, mutta ei toi mun vauvan kanssa hengailu tunnu työltä! 







Illalla lähdettiin Lauran kanssa pitkästä aikaan kohti Capitol hilliä, oli oikein mukava ilta/yö, Laura törmäili joihinkin vanhoihin tuttuihin ja mulla meni jalat ihan rakoille korkkareiden kanssa tanssimisesta.. 





Lauantaina nukuttiin suht pitkään ja olin vailla suunnitelmia, kunnes mun jenkkikaveri Alyson laittoi viestiä, että olisi kotibileet tiedossa! Huippua, vielä teema bileet.. Tytöt pukeutuivat barbeiksi ja pojat g.i. joeiksi, oli huippua ja kaikki oli oikeesti panostanut! Oli aika railakas meno, tai muilla oli, mulla ei niinkään. Yöllä sitten matkustin bussilla Lauralle nukkumaan, joka tällä kertaa vastasi puhelimeen ja avasi oven heti!




 



Sunnuntaina mun oli tarkotus jäädä Lauralle nukkuu, kun sillä oli kuukausitapaaminen Issaquahissa. Mutta heräsin sitten jollain ihmeen kaupalla ja lupauduin lähtemään Lauran mukaan. 

Issaquahin transit centeriltä meni shuttle bussi salmon festivaaleille, missä oli myös Lauran tapaaminen! Shuttle bussina toimivat koulubussit, oltiin molemmat super innoissaan, ensimmäinen kerta koulubussin kyydissä!!






Salmon festival oli aika turha tapahtuma, en oikeen ymmärtänyt sitä juttua, mutta siellä ne lohet hengaili jossain joessa.. Oli kuuma päivä ja ihan liikaa ihmisiä ja krääsää myytävänä ja vaikka löytyisikin jotain kivaa, niin ei voi ostaa, koska niitä ei saisi millään kuljetettua Suomeen! 




Tämän jälkeen tulin kotiin, olin erittäin väsynyt, mutta olin lupautunut käymään Amandalla, kun oli pikku neidin syntymäpäivä.

Illan makasin peiton alla ja katselin netflixiä! Vihdoin sain private practisen kaikki kaudet katsottua, nyt pitäisi keksiä joku uusi sarja, mitä alkaa seurata. 


Tänään oon ollut huono au pair, ei menty A:n kanssa mihinkään, kun siivosin ja pesin pyykkiä, nyt on neiti nukkumassa. Tänään on seahawksin jalkapallo peli, niin meille on kai tulossa jotain vieraita! 





Onnea, jos selvisit tänne saakka!! 

Hyvää alkanutta viikkoa! Nyt voin jo sanoa, että ensi viikolla nään äitin!! 

- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti