maanantai 28. huhtikuuta 2014

PE-LA-SU-MA

Perjantai aamulla suunnattii Seattlen downtownii, missä oltii sovittu treffit Annan ja poikien kanssa. Mentii playdate cafe, missä on se "valtava" sisäleikkipaikka. Sinne mentii, kun piti sataa niinkuin kaikkina aikasempinakin päivinä tällä viikolla. Eipä satanut, mut silti oltiin sisällä. On toi aina niin helppoo, ku voi laittaa vaa lapset leikkii ja ite voi istuu ja juoruilla, no ei!! Haha.. Olin ihan super au pair, laskin A sylis kaikkii liukumäkii siel ja kävin välil vähän leikkimässäki, A nautti! Lopulta neiti sit nukahti kyllä mun sylii, on se niin söppänä.
IMG_3443

IMG_3438
Anna leikkimässä..


Suunnattiin sit kaheks kotiin, missä K meni suoraa nukkuu ja A:ki sitten, ku M tuli kotii. Taisin hakee N:n koulust ja sit olin off. Aika helppo päivä oli kyl tai sit siitä on jo niin kauan, niin en muista enää.

IMG_3460
Yritys hyvä 10...
IMG_3447
"Sun ruoka näyttää hyvältä..."
IMG_3446
"Saisinko mä vähän?"

Kun olin off, pakkasin nopeesti, hain Tiian ja suunnattii targetin kautta Annalle. Ostin itelleni jonku tomaattikeitto tölkin dinneriks, mut se oli ihan hirveetä, en enää ikinä osta tölkkiruokaa tääl, haha.. Söin sitte Annan ruispaloi, oi että kun ne oli hyvii!!

IMG_3463
Viikonloppu!! <3
IMG_3466


Ilta taas veny, kun juttua riitti!

Aamulla, heräsin 7.12 ekan kerran, kyllä ärsytti, ei ollu metelii, eikä mitää, mutta heräsin vaan. Sit olin siinä hereil jonku aikaa, mut onneks sain nukuttuu vielä. Ei viikonloppun kuulu herää noin aikasin!

8.45 meijän herätyskello kumminki soi, valmistauduttiin ja lähettii Annan hostperheen kans Annan poikien johonki pesäpallon avajais juttuihin. Tää oli kyl tosi kiva kokemus, oli kyllä niin jenkkiä! Siellä pojat kuvattiin, kaikilla piti olla kunnon tekohymyt päällä. Huomaa, että osa lapsista on opetettu pienestä asti, kuinka kameralle hymyillää koko hammasrivistöllä! Sitten siellä oli paraati, missä kaikki joukkueet käveli, Annan pojat on viis ja niiden joukkue on yks nuorimmista  ja sitten siellä oli joukkueita ihan lukioikään saakka..

IMG_3480
Reunimmaiset on Annan poitsut!
IMG_3476


Aurinko paistoi aina silloin tällöin. Onnistuin kuitenki poskipäät polttaa siellä. Mun tavotteena on tänä kesänä olla ruskeempi, ku ikinä. Tulee varmasti oltua ulkona ihan erilailla nyt, kun mihin on tottunu Suomessa kesällä.

Annan kautta lähettii ajamaa Seattleen, south centerii. Siellä oli tavotteena ostaa mulle ja Tiialle mekot viikonlopuks, kun lähetää vancouveriin. Löysin suht halvan, oon erittäin huono tässä, että en osta mitään. En kuitenkaan muuta ostanut. Illalla mentiin leffaan katsomaan the other woman tai joku vastaava? Oli ihan ok, ei nyt mikää huippu hyvä, mut kyllä tuli naurettua..

Tytöt tuli meille yöks ja myöhäsekshän se meni, mutta ihana yllätys oli, kun pojat oli isovanhempien luona yökyläs! Aamulla kyllä nukuttii tai minä ja Tiia nukuttii, Anna tais olla hereillä, söi omenaa.. Haha Kympin jälkee, kun herättii, laittauduttiin ja syötiin ja lähettii heittää Annaa downtownii. Anna oli menos sen hostien kanssa kattoo pesist, me Tiian kanssa sitte päädyttii takasin meille ja sosiaalisuus alko. Molemmat katto omista ipadeist eri sarjoi, eikä puhuttu tyylii mitää varmaa neljää tuntii!!

Illal lähettii sit viel kävelylle Amandan kanssa, juoruilua ja juoruilua.

Kotona ajoissa, facetimeilua ja mietiskelyä, et miks mä oon tekemässä tätä.. Miks mä oon lähteny usaa vuodeks? Ja jättäny kaikki läheiset suomee.. On tää toisinaan aika rankkaa. Nyt, kun on kattonu kaikkien terassi ja satama kuvii, niin on sellai fiilis, että haluaisin ite olla tuolla! En oo varma, et oonko kirjottanu täst aikasemminkii? Haha, mut mä voisin hyvin tulla kesäks suomee ja sitte syksyllä takasin tänne, mut se ei taija olla ihan mahdollist..

Kyllä mä ootan kesää täälläkin tosi paljon, nyt tällä viikolla on luvattu jo 20-30 astetta lämmintä!!

Tänään oli hyvä aamu, mutta se yleensä tietää huonoa loppu viikkoa.. Heitettii N kouluu ja lähettii ite greenlakee puistoon, siellä nähtii Tiia, Amanda ja Nathalie lapsineen. Helppo aamu siis taas oli, kun lapset leikki keskenään. Aurinko paisto välillä, kyllä se heti lämmittää, kun aurinko näyttäytyy.

IMG_3505
Ekat kakut tälle viikolle..
IMG_3504
Sisko ja sen veli <3
IMG_3503


Nyt tuolla näyttää olevan tosi hyvä ilma, mutta lapset nukkuu, niin kai mun on kökittävä täällä sisällä!

IMG_3497

IMG_3496


- Hanna

ps. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!! Enää neljä päivää töitä ennen viikonloppua!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti