perjantai 28. maaliskuuta 2014

KE-TO

Keskiviikkona oli vauva päivä, ihan, ku vapaa-päivä.. No ei nyt ihan, mut kokoajan tuntu, et jotain puuttuu, ku oli vaa A. Aamulla heitin pojat kouluun ja sitte lähettii A:n kans downtownia kohti, missä sit treffattii Anna ja pojat.. Pojat leikki ja me Annan kans juoruiltii ja A nukku melkee kokoajan, no välil se söi vähän ja nii, mut neiti oli tosi väsynyt!
IMG_2560
Vähän väsytti
IMG_2562
nami nami..

Siellä meniki sitte kahtee asti, mistä tultii kotii ja sit A taas nukku, olipa iisi päivä. Jotain esseit vissii yritin kirjottaa mut ei siitä tullu mitää.. Sit hain K:n koulust, N oli menos isän kans kattoo the lion king-musikaalia, ku se täällä on nytte, vähän olin kateellinen, vaikka kyseisen musikaalin oonki Nykis nähny ja se oli ihan huippu hyvä siellä, ni olisin halunnu sen uudestaan nähä. Hostiskä pahotteli, et oli niin myöhää varannu liput, ni ei saanu, ku kaks vierekkäistä lippua, ni muut jäi rannalle ruikuttaa, noh kyllä mä kestän, haha.
IMG_2563

IMG_2564


Sitte, ku olin off, ni suuntasin salille, missä ekan kävelin/juoksin 50 min, ku oottelin Tiiaa ja sit treenattii jonku verran ja sit loppujen lopuks päädyttii porealtaasee purkaa Tiian ärsytystä, onneks mä en oo ainut, ketä välil ärsyttää, hah..

Salin jälkee oli tosi hyvä fiilis, ku oli oikeesti treenannu kunnol!

Heitin siitä Tiian kotii ja sitte ajoin itekki kotii ja söin dinnerin, lohta ja parsaa, kyl mä oon oppinu paljon uusia ruokia täällä ja aika paljon pois nirsoudestani, en mä hosteille oo sanonu kertaakaa, etten mä tota ruokaa syö.. Uskokaa tai älkää, en mä ennen olis syöny parsaa mistää hinnasta!
IMG_2565


Sitte kävin ajoissa nukkuu!

Torstaina aamulla sitte ei tapahtunu mitää, K lähti M:n mukaa heittää N:ää kouluu. Ja mä jäin A:n kans kotii, neitihän sit taas nukku ja mun plääninä oli lähtee kirjastoo storytimelle, mut K:l oli huono päivä, eikä mistää tullu mitää, ni me ei sit lähetty.

Tehtii palapelei ja leikittii, ei mitää erikoista.. Sitte me lähettii M:n mukaa northgate mallii, missä mä menin lasten kasn leikkipaikalle ja M meni tunnin hierontaa, reilupeli..

Tultii kotii, K kävi nukkuu ja A temppuili ja sit ku se nukku, ni K heräs, ihme temppuilua tää nukkuminen, mut ehkä ne joskus oppii!
IMG_2552

Sit olin off, söin dinnerii hostien kans ja hengailin siin, ei mitää ihmeitä..

Sit joskus kasin ja ysin välil Anna ja Tiia tuli tähän, ku Anna heitti yhen sen kaverin Seattleen. Täällä me sit istuttii ja juoruiltii pari tuntia, ei mitää erityistä siis..

Tytöt lähti joskus ehk 15 yli 11 ja mä painuin melkee suoraa sänkyy.
 
Tämmöstä perus arkea tää on, mut ehkä jotain kiinnostaa, et mitä mä täällä teen.. Perjantaista teen erillisen postauksen, tulee tähän kohta perään!

- Hanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti