torstai 20. helmikuuta 2014

Winter break but not for me!

Tiistaina tosiaa lähettii siitä lasten ja M:n kans Alderwood Mallille, se on tästä jonkun verran pohjosee ja tykkäsin kyl siitä, se oli vähän isompi, ku tää meijä lähi mall.. Sieltä löyty vihdoin kohtuu hintanen kulmien laitto paikka, joten sinne pitää suunnata nyt täs joku päivä, ilman lapsia!

Sain sitte kivan päänsäryn siel, mut pakko se oli kestää kotii asti, kotona otin sit särkylääkkeen ja treffasin Nathalien kans, oltii taas U-villages, Nathalie tykkää siit eniten, ni jotenki aina päädytää sinne, haha, onhan se kiva, mut tällee talvel, ni on vähän kylmä välil, ku se on niinku "ulko-mall"..

Eipä siitä sitten mitää, Keskiviikkona eli eilen, N oli kotona ja A, tietty.. Aamulla M lähti N:n kans jonnekki, ni jäin A:n kans.. Katottii lätkää, haha, ja SUOMI VOITTI, ihan jos joku nyt ei satu tietää... Mä siis nauhotin pelin ja sit katoin sen nauhotuksellta jälkikätee, mut pysyin poissa blogeista ja facebookista ja kaikkialt muualta, ni mulle ei selvinny, miten peli päättyy, ennen ku katoin sen ja samaa olis tarkotus yrittää huomen! Jotku ei vissii onnistunu täs ihan yhtä hyvin ;)

Sitten.. Joo, laitoin A:n nukkuu, ni sehä nukku ehk 30 min ja sit se heräs, kauheen huudon kanssa, se oli edellee väsyny, yritin antaa sille maitoo, mut se vaa huus ja huus. Neiti huus sit tunnin siin yhtä soittoo, eikä mikää rauhottanu sitä, great.. Sit se kai oli vaa liian väsyny, ni se nukahti kesken huudon, onneks! Mut ei se nukkunu, ku tunnin, ihan liian vähä, mut varmaa se niit hampait tekee, mistä ei vieläkää oo ilmestyny yhtää tai jotain muuta vastaavaa..

Sit, ku M ja N oli tullu kotii, ni M:n tavote oli saada meijät kaikki pihalle talosta, mikä ei sit onnistunu, ku N ei suostunu liikkuu omast pihast mihinkää ja M sano, et mä voin lähtee A:n kans kävelee, et se nukkuis rattais.. Eipä siinä mitää, päivä meni suht nopeesti, sit pelattii viel ennen kuutta vähän afrikan tähtee N:n kans ja sit olin off.

Sitte uus ruotsalai tyttö Amanda tuli hakee mua ja siit mentii hakee Nathalie ja sit viel toinen uus ruotsalainen tyttö Anna, mentii kiertelee norhtgatee, tää oli eka kerta, ku nuo kaks pääst ostoskeskuksee kiertelee, mut toinen ei ostanu mitää ja toinen osti jonku yhen jututn ehk, mut meil oli ihan hauskaa tyttöjen kans, mä ostin salihousut ja paidan, en ookkaa täs nyt hetkee mitää ostellu, mut nyt päätin...
IMG_1711
Nami nami..
Joo, meil on ollu vähä ongelmii ton mun palkan saamisen kans, sain shekin ihan oikeen päivän, mut ku sen lunastamises kestää kaks pankkipäivää tulla tilille, ni maanantain oli se lomapäivä, ni ne rahat tuli vast nyt keskiviikkon, vaik mun pitäs saada ne perjantain, mut ei se mitää, mun hostäiti lainas mulle jo rahaa maanantain, nyt pitää maksaa takasin!

En nyt muista, et mitä oon selitelly siit autosta, mut keskiviikko illal se oli tullu takas meijä pihaa sillä aikaa, ku olin tyttöjen kans.. Ja loppujen lopuks se makso nyt 630 dollarii, huhhuh.. Ei oo varaa tollasii tehä enää! Ja joku siit vakuutuksest kyseli, ni Erika-vakuutus ei korvaa mitää autoon liittyvii, et perheellä on joku vakuutus, mut en tiiä, mitä se vaikuttaa mihinkää!

Mut joo, meil oli ihan hauskaa ruotsalaisten tyttöjen kans, et varmasti tullaa näkee toistekki, ku etenki toi toinen, ni asuu täs suht lähel! (puol tuntii kävellen..)

Sitten tänää, aamulla jäiki kaikki kotii ja tässä olin eka kaikkien kans ja sit yhelttoist meil oli treffit M:n kaverin ja sen lasten kans eläinpuistos, siel sit kierreltii muutamat eläimet kattomas, kunnes pojil oli jo kauhee kiire leikkipaikalle.. Tääl on siis sellai kiva sisäleikkipaikka, missä on vähän kaikkea alle kaheksan vuotiaille ja mä tykkäsin tost, et varmasti tullaa useemminki! M tosiaa lisäs mut niitte eläinpuistojäsenyytee, et mä saan oman kortin ja saan mennä sit lasten kans sinne milloin vaa, et tostaki ne joutu maksaa, ni kai mä ainaki nyt oon tänne jäämäs, haha, mut tosi kiva!
IMG_1713
En ymmärrä, miks tot takkii pitää pitää noin..
IMG_1714
<3
IMG_1716
Siel oli melko paljon lapsii, mut satuin saamaa tämmösen lapsettoman kuvan..
IMG_1717

IMG_1720


Meijä K on siis tosi innoissaa kaikist eläimist, etenki sarvikuonoist, haha, niitä ei kyl löydy meijä eläinpuistost.. Ja M suunnittelee nyt, et se alkais pitää K:ta mun kans kotona ainaki muutaman päivän viikossa, ku se sen pre-school on kuulemma tosi kallis, ni siinä ne vois säästää rahaa, toinen juttu, mikä viittais siihe, et ne haluis pitää mut tääl, haha..

Ja sitte M tänää puhu, et on jo nyt todennu, ettei siit olis kotiäidiks, mikä on tosi hyvä juttu, et se yrittää kovemmin ettii sit töitä, toivottavasti..

Ja ja, eläinpuiston jälkee tultii kotii, ni kaikki muut paitsi mä kävi nukkuu, A ei nii helpol, ku muut, mut vihdoin seki, mul on jo aika monta kikkaa, millä saan ton nukkuu (huutamat), ku nyt ku toi M on kotona, ni joka kerta, jos annan A:n vaik huutaa sängys, ku se ei haluu nukkuu, vaik on tosi väsyny, ni M tulee ottaa sen ja alkaa syöttää sitä ja nukuttaa sen sillee tyylii, vaik ne ite on toivonu, etten nukuttais A:t..

Sitten mä päätin alkaa kirjottelee tätä täs työaikana, on tää rankkaa tää mun elämä, haha..

Tänää, just ku oltii lähös sinne eläinpuistoo, ni tuli paketti!!! Äitiltä <3 ihanaa, kiitos paljon sinne suomeen äiti!!

IMG_1721 IMG_1722

Nyt alkaa mun työaika olee melkee lopus, pojat just heräs, mut M laitto ne kattoo telkkaa, A on nukkumas, ni mä päätin kirjotella tän loppuu..

Tänää illal ei oo muuta, ku pt-tapaaminen ja sit kotona oleiluu, ihanaa välillä näinkin!!

- Hanna

ps. paranemisia Tiialle täältä 15 minuutin päästä!! Yritä saada ittes kuntoo, ennen viikonloppua ja kanadaa!!

4 kommenttia:

  1. Joo kiitoos :D haha joo ihan kohtuu hyvässä kunnossa ollaan , party time kyllä kutsuu huomen ;)

    VastaaPoista
  2. Haha ihanat noi sun hostpojat :D ja kiva blogi :) oon ite tulos Delawareen parin viikonpäästä, jos kiinnostaa lukee mun kuulumisii ni mun blogi osote on http://aupairlauraa.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, käyn kattomas sun blogii :) tervetuloa tälle puolelle maailmaa!

      Poista