perjantai 28. helmikuuta 2014

Arkea

Tiistaina sit iltapäiväl pärähdettii A:n kans greenlakee, missä Tiia oli sen kolme veen kans.. Siinä sit ulkoiltii ja oli ihana ilma, ei mitää erityistä..

Illal mul oli toka vika pt-tapaaminen ja siinähän se sit olikii!

Keskiviikko aamun, heitin pojat kouluu ja siit sit kävin nappaa A:n matkaa ja lähettii ajaa golden garden parkkii, tai joku tollai se oli.. Ilma oli tosi kiva, mut tää on meren rannassa, ni siin oli aika kova tuuli.. Nähtii Nathalie ja sen host lapset ja sit Amanda ja sen host lapset siinä, vähän käveltii ja noitten noi isommat lapset leikki ja siinähän se sit oliki, A nukku tosi huonosti, karju mulle vaa kokoajan, ku yritin laittaa sit nukkuu, mut se tekee nyt oikeesti vihdoin niit hampait ja sit se ei varmaa viel ollu iha täyskuntonen sen oksennustaudin jäljilt..

IMG_1812 IMG_1814 IMG_18154

Siitä sitten kotona jatkettii taistelua nukkumisen kanssa, mut kyl se sit ´vajaa tunnin pätkis nukku!

Illal käytii Nathalien kans norhgates mallil, löysin itelleni takin ja aurinkolasit!! Rakastuin tohon takkii, Michael Korssin takki, mut sain sen tosi halval.

Kahviteltii siinä, vaikka mä en edelleekää juo sit kahvii ja sit lähettii kotii, ei mitää kummosta, kunhan juoruiltii!

Torstaina lähettii aamusta greenlakee A:n kans, siel käveltii ulkona ja sit lounastettii Tiial ja sit Tiian haettuu sen kolme vee, ni lähettii takas ulos, käytii ben&jerry's, mut en syöny mitää!! Haha, se pitää aina mainita, jossei oo syöny, ku useemmin tulee syötyy hyvää tääl, hups...

IMG_1834 IMG_1835

Siinä sit oltii neljää asti pihalla ja sit mä lähin A:n kans kotii, jossa sit olin vääh aikaa viel töissä ja sit olin off..

Illal sit lähettii Bellevuee Nathalien ja jonku ranskalaisen tytön kans, sitte siel treffattii Annaa ja Annan jotain saksalaist kaverii, oli kyl ihan hauskaa, vaikka aika paljon tuli omia kieliä puhuttua, ku Nahtalie on Sveitsistä, ni se puhuu sit ranskaa ja saksaa, ni sit se puhu molempien tyttöjen kans aina niitte omaa kieltä ja sit me Annan kans jauhettii suomee, ku ei kukaa halunnu puhuu meijä kans enkkuu, hahah, ihan ku se olis haitannu..

IMG_1836

Mitään en ostanu, vaikka kauppoi siel kierreltiiki, aika meni tosi nopeesti ja sitte lähettiiki ajaa jo kotii, olin joskus puol 11 aikaa koton, et taas meni myöhää!! Mul on aikasemmil viikoil ollu tavotteen mennä nukkuu ennen puolta 12, mut täl viikol se ei oo onnistunu kertaakaa, hyvä minä!

Tänää, mä heitin pojat ja nyt A on nukkumas ja mä kirjottelen tätä, ei mitää kummallista siis, ei oo mitää suunnitelmia päivälle, ehkä lähetää ton hostin mukaa sinne johonki costcoo?, en oo nyt varma, et kirjotetaaks se noi..

IMG_1837

Ja sit oon off jo kolmelt, ni sit on koko vkl aikaa taas, mut siitä sitte myöhemmin!!

- Hanna

ps. jos jotain kiinnostaa joku muu, ku mun normi päivät vaa, ni mä otan kyl ehdotuksia vastaan, ite en vaa keksi, enkä tiiä, et mikä teitä kiinnostaa.. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti