torstai 13. kesäkuuta 2013

Au pair asiaa ja kuulumisia!

On ollu vähän hiljais eloa täällä, mutta nyt asiat alkaa edetä hitaasti mutta varmasti. Eilen aamulla, kun yritin mennä lisää mun todistusten käännöksiä, niin mun sivu oli suljettu, enkä voinu mitää siis sinne lisäillä. Noh, sit ku pääsin töihin, ni sielt Lontoon toimistolt tuli sähköpostii, että kirjaudu sivullesi ja tee pyydetyt muutokset.. Noh, sit tietenkää toi aupairien oma sivusto ei auennu mun puhelimella, ni sitte mä töissä kärvistelin, että mitä mun pitää tehä sinne muutoksia, olisin halunnu vaa päästä tekee niitä, ni tää etenis.

Töitten jälkeen sitte menin ekana koneelle ja muutama juttu siellä sit olikin, mitä piti muokkailla. Esim, ku olin laittanu vaa, että en ole uskonnollinen, ni siel oli ohje, että voisitko laittaa, että olen luterilainen, mutta en harjoita uskontoa, tms tyylisesti. Ohjeet siis oli enkuks tietty, niinku kaikki muukin täs hakemuksessa (: Ja sit siel piti jotai pikkujuttuja muokkailla.

Noh, tänää mulle soitettii suomen toimistolta, ja siel se sano, et hyvä, kun oon tehny muutokset, mut viel pari juttuu olis, et mitä voisit tehä. Eka mun pitäs lisää kaikki mun lastenhoitokokemukset sinne listaa, ku nyt siel ei oo ku ne, mistä mul on suositukset ja todistukset. Ku oon hakemas siihen ohjelmaa, missä on ammattilaisia, ni se sano, et monella pyörii siin 2000 tunnin hujakoilla silloin ne tunnit ja mul on nyt ehk joku vähä vajaa 700 tuntii, mut mähän lisäilen, kunhan pääsen..

Ja toinen juttu oli mun kirjeestä, missä se sano, et oon tosi hyvin kertonu kaikesta, mut et voisin vähän viel hehkuttaa lisää amerikkaa :D no joo, nii se sano lopuks, mut et voisin kertoa tarkemmin, mitä haluan mun au pair vuodelta ja mitä haluan perheeltä, yms (:

Olin sitte menossa kilttinä tyttönä tekemään vielä muutoksia, mutta mun hakemus oli taas suljettu, enkä päässy sinne mitään tekemään.. Soitin järjestölle ja ne sano, et pyytävät sieltä lontoon päästä avaamaan mun hakemuksen viel muutoksia varten, saas nyt nähä, et koska saan tätä eteenpäin!


Ja sitten muuta, kun au pair asiaa, mäkin vihdoin pääsin ylioppilaaks ja valmistuin, no joo onhan siitä jo melkee kaks viikkoa, mut pitää sitä nyt vähän täälläki (::







haha, siinä oliki pääpiirteet mun juhlista :D no ei, aurinko paisto, oli lämmin vähä jopa kuuma, mut ei ainakaa satanu, onneks!! Ruoka oli hyvää, mitä en kylläkään kerennyt paljoakaan syömään ja juomaa riitti. Paljon kävi vieraita ja ilta veny pitkälle yöhön.  Siinä tiivistettynä mun juhlat, kivaa oli, mutta ei sitäkään joka päivä jaksaisi (:

Ja sitte mun paras ylioppilaslahja kävi mun juhlissa, mun kaverin lapsi synty 28. päivä toukokuuta ja sit mun kaveri tuli käymää vauvan ja sen vanhimman lapsen kanssa mun juhlissa. Mun ensimmäinen kummilapsi <3  Kävin sitä pikkusta toissapäivänä katsomassa sitten toisen kerran ja tässä on kuva siltä reissulta, kun mun muru nukkuu mun sylissä!



- Hanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti